VEELGESTELDE VRAGEN

VERZENDINGEN:

Naar welke landen verzenden jullie?

Om te kijken naar welke landen wij verzenden kun je in deze tabel kijken. Als uw land er niet tussenstaat kunnen wij helaas niet versturen naar u.

Wat zijn de verzendkosten?

Om te kijken wat de verzendkosten zijn voor elk land kun je in deze tabel kijken.

Wat is de levertijd?

Om te kijken wat de levertijd is voor elk land kun je in deze tabel kijken.

BESTELLINGEN:

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, om ervoor te zorgen dat u uw producten zo snel mogelijk ontvangt, daarom is het niet altijd mogelijk om de bestelling te annuleren. Als uw bestelling nog niet is verzonden, raden we u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen dan ons best doen om de annulering voor u te regelen. Houd er echter rekening mee dat als de bestelling al verzonden is, we de annulering niet kunnen verwerken. In dat geval kunt u het pakket retourneren volgens ons retourbeleid.

Waar voer ik een kortingscode in?

Bij het afrekenen van uw bestelling heeft u de mogelijkheid om een kortingscode in te voeren. Op de winkelwagen pagina vindt u een specifiek veld waar u uw kortingscode kunt invoeren. Voer de code in en klik op ‘Waardebon Toepassen’ om de korting toe te passen op uw bestelling.

Het product wat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat moet ik nu doen?

We begrijpen dat u graag uw gewenste product wilt ontvangen en we willen u hierbij helpen. Hoewel het product niet direct beschikbaar is, bieden we u de mogelijkheid om contact op te nemen met onze klantenservice om het product te bestellen. Houd er rekening mee dat de levertijd in dit geval langer is dan normaal, omdat we het product moeten verkrijgen voordat we het aan u kunnen verzenden en dat het niet altijd mogelijk is om de bestelling te plaatsen. Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice, zullen ze u ook informeren over de geschatte levertijd van het product. Op deze manier heeft u een duidelijk beeld van wanneer u uw bestelling kunt verwachten.

Krijg ik een bevestiging na mijn bestelling?

Ja. U krijgt altijd een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

BETALINGEN:

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Om te kijken welke betaalmethodes wij accepteren kun je kijken bij betaalmethodes.

Kan ik achteraf betalen?

Ja. U kunt achteraf betalen met Billink. Meer informatie hierover vind u bij betaalmethodes

Welke naam zie ik op mijn bankafschrift staan?

U ziet de naam JD Distribution staan en het bestelnummer. Zo is de betaling volledig discreet.

LEVERINGEN EN RETOURNEREN:

Mijn bestelling is beschadigd/defect afgeleverd. Wat moet ik doen?

Het spijt ons dat uw bestelling beschadigd of defect is afgeleverd. We begrijpen dat dit erg teleurstellend kan zijn en we willen dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Hieronder vindt u informatie over wat u kunt doen in dit geval:

  1. Neem foto’s: We raden u aan om foto’s te maken van de beschadigde of defecte items, inclusief de verpakking. Dit zal ons helpen om het probleem beter te begrijpen en de nodige stappen te ondernemen.
  2. Neem contact op met onze klantenservice: Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice om het probleem te melden. U kunt dit doen via e-mail, telefoon of het contactformulier op onze website. Vermeld hierbij uw bestelgegevens en voeg de foto’s toe die u heeft genomen.
  3. Beoordeling en oplossing: Onze klantenservice zal uw melding beoordelen en zo snel mogelijk contact met u opnemen om een passende oplossing te vinden. Dit kan het vervangen van het beschadigde item, een terugbetaling of een andere oplossing omvatten, afhankelijk van de situatie.
Welke naam zie ik op het pakket?

Bij SmokingHotXL begrijpen we het belang van discretie bij het verzenden van uw bestelling. Daarom zorgen we ervoor dat uw pakket discreet wordt verpakt en verzonden. Op het pakket ziet u de naam JD Distribution als afzender en geen verwijzing naar onze webshopnaam “SmokingHotXL” of naar de inhoud van de bestelling. Daarnaast gebruiken we neutrale verpakkingen zonder logo’s of informatie die de aard van de producten onthullen.

Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?

Wij bieden geen gratis retournering aan. Bij het retourneren van een product zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.

Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?

Zodra wij het geretourneerde artikel in goede staat hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel terugbetalen volgens ons retourbeleid. Houd er rekening mee dat eventuele verzendkosten die bij uw oorspronkelijke bestelling zijn betaald, niet worden terugbetaald.